Veelgestelde Vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Wanneer je bij FAIORA iets besteld hebt, is de levertijd iets anders dan je 
wellicht gewend bent. Doordat onze producten rechtstreeks vanuit onze leveranciers 
worden opgestuurd, kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten. 
Hierdoor is het mogelijk onze producten zo scherp te prijzen. 
De gemiddelde levertijd bedraagt 5 tot 12 werkdagen (Ma-Vrij, met uitzondering van 
feestdagen)  
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen? 
Door de enorme interesse in onze producten kan het zijn dat je product iets later binnen 
komt dan verwacht. Wij hopen op je begrip. Mocht deze periode verstreken zijn en heb 
je nog steeds niks ontvangen, stuur dan even een mailtje naar partners.faiora@outlook.com . We zullen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je 
pakketje. 
Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit? 
Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via 
partners.faiora@outlook.com . Zet daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die 
je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het 
retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het 
product naar ons sturen via een koerier naar keuze. 
Wat zijn de kosten van retouren? 
Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen 
van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt 
verzenden voor meer informatie over de prijzen. 
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)? 
Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het 
artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarde aan het retourneren 
Je kan het artikel alleen retourneren als: 
●  De retourtermijn nog niet verstreken is; 
●  Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten; 
●  Het product nog niet gebruikt is. 
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken? 
We accepteren betalingen via MastercardBancontact, Klarna, Visa, Maestro, UnionPay. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke 
opties te bekijken. 
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus 
100% veilig. 
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen? 
Dat is niet de bedoeling, stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar 
partners.faiora@outlook.com . We helpen je snel verder. 
Kan ik mijn bestelling annuleren? 
Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een 
mailtje naar partners.faiora@outlook.com . Vermeld daarin je naam, bestelnummer 
(bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je 
de bestelling zou willen annuleren.